emmavaaralas

Direktlänk till inlägg 16 januari 2017

Önskat inlägg.

Av Emma v - 16 januari 2017 23:10

Hej, frågade er på instagram om vad ni ville läsa om för inlägg.
Och det vart senaste ridpasset.
Och tänkte skriva lite om det.

Och sist jag red var för ca 1 och DN halv vecka sen, och det är för att det har varit så halt, och de flesta hästarna i stallet har varken skor eller broddar.
Och sen jag har vart sjuk.
Men senaste ridpasset så red jag bara i skogen en runda som tar ca 40 minuter att rida.
Och jag red Chanel.
Skrittade hela tiden och lät henne gå på långa tyglar då jag tyckte att de räckte att man behöver inte alltid trava/galoppera eller vad man gör, så det fick bli ett lungt ridpass.
Hon fick iallafall jobba med att lyfta benen då hon var väldigt slarvig/ej orkar lyfta de i början, men nu har hon blivit mycket bättre.
Och det var väll inte så mycket mer att skriva om det ridpasset.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma v - 21 januari 2017 21:50

Igår red jag och min syster ut på Dockan och Coressa. Vi red en liten sväng där man först rider i skogen sen på lite små vägar. Då skrittade vi bara. Sen rider man på åkern, och igår busade vi lite. Coressa var väldigt framåt men lyssnade, hon v...

Av Emma v - 19 januari 2017 07:42

Godmorgon på er alla, hoppas ni mår bra. Själv har jag blivit mycket bättre med förskylnigen. Förlåt för det inte kom någon uppdatering igår men hade lite fullt upp. Idag ska jag inte göra så mycket, ska bara vara hemma och tänkte hitta på något a...

Av Emma v - 16 januari 2017 08:32

Godmorgon på er, vaknade redan vid 6 imorse och jag kunde verkligen inte somna om.. Jag är fortfarande jätte förskyld, och kan inte åka till stallet idag heller.. får se hur länge det här pågår.. verkligen så tråkigt vill till stallet, mysa o pyssl...

Av Emma v - 15 januari 2017 16:27

Hej på er! Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag skriva ett presentations inlägg om både mig & hästarna och det tänkte jag göra nu. Emma, jag: Jag heter då Emma och jag är 17 men fyller 18 iår. Jag går andra året på gymnasiet. Jag ...

Av Emma v - 15 januari 2017 01:49

Hej! Hoppas ni mår bra, själv ligger jag här i sängen med världens förskylning. På den här bloggen kan ni följa mig & mina 5 medryttarhästar, min åsikter, träningar, massa bilder och massa annat som har med hästvärlden att göra. Jag kommer att...

Presentation


Hej och välkommna till mig och min blogg.
Här bloggar jag om mig & mina 5 medryttarhästar, tips, träningar och massa annat som har med hästvärlden att göra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards